Arbejdsmiljø-app
Få samlet alle arbejdsmiljøoplysninger, lovpligtige dokumenter og retningslinjer et sted:
- Beredskabsplan
- Personalehåndbog
- Arbejdsmiljøhåndbog
- Kriseplan
- Manualer/brugsanvisninger
- Datablade
- APV
- Årlig gennemgang af værktøj
Dine ansatte får en app til deres telefon eller tablet hvor de får adgang til alle oplysninger. Systemet er nemt at ændre i og meget brugervenligt. Hostes hos PersonalePolitikken.
Priser
Fra 1-24 ansatte 59 kroner pr. måned + moms
Fra 25-35 ansatte 89 kroner pr. måned + moms
Fra 36-80 ansatte 129 kroner pr. måned + moms
Beløb betales forud for 1 år ad gangen. Hertil kommer en installationspris/oprettelse på 3.000 kroner + moms. Få hjælp til oprettelse af medarbejdere og indtastning af oplysninger for 495 kroner pr. time + moms. I prisen er ikke inkluderet udarbejdelse af dokumenter så som APV, personalehåndbog, arbejdsmiljøhåndbog, beredskabsplan osv. Få separat tilbud på dette.
Læs mere på PP-AMS.dk