Facebook LinkedIn
E-mail: kontakt@personalepolitikken.dk | Tlf: +45 513 579 63

Testimonials

"Hos PersonalePolitikken får jeg altid ekstrem hurtig og præcis hjælp til mine spørgsmål omkring kontrakter, lønninger, overenskomster m.m. Jeg kan varmt Anbefale PersonalePolitikken som jeres ekstern HR-afdeling."

Helle Korsled, Job og Vikargården, 2019

"PersonalePolitikken er super professionel, dygtig og hurtig til at hjælpe. Når jeg har brug for hjælp til personalesager, sender jeg gerne en mail, så har jeg svaret og kan gå tilbage og se det. Der går ca. 5-15 min, så har Camilla svaret og jeg kan komme videre i mit arbejde. Jeg vil klart anbefale Camilla til alle der har brug for hjælp til håndtering af personalesager fra tid til anden. "

Lønkontoret, 2019

"Jeg har den fornøjelse af at være kunde hos Camilla, som jeg fra første dag har været yderst tilfreds med. Camilla løser altid opgaverne hurtigt og effektivt. For min virksomhed som er en mindre virksomhed med 5 medarbejdere, fungerer konceptet perfekt. Det kan kun anbefales til andre, som ikke selv har tid eller den nødvendige viden indenfor personalejura. "

Susanne Myhlendorph, Assistancen dk ApS, 2018

"Jeg har nu igennem 9 år brugt PersonalePolitikken, der har altid været hurtig / god & professionel support, så Personale kan varmt anbefales."

Boye Larsen, BL Lakering ApS, 2019

"Vi har stor glæde af at bruge Camilla, som personalekonsulent hos Onlineafdelingen! Hvad enten det er jobopslag, ansættelsessamtaler, ansættelsekontrakter, advarsler eller afskedigelser, så bliver det udført hurtigt og yderst præcist af Camilla. Som lille virksomhed (såvel som stor) virksomhed, er det en fornøjelse at arbejde sammen med Camilla. Hun får vores varmeste anbefalinger med herfra!"

Martin Bengaard, Onlineafdelingen ApS, 2015

"As a relative small company with 10 employees, we did have excellent experience with Camilla in regards to set up for APV evaluations and latest support to have regulary employment evaluation talks implemented. The performance from Camilla is very good and the tools provided are simple and easy to implement in our organisation"

Steen Andersen, Hellmann Worldwide Logistics, 2013

"Dyreværnet har haft et intet mindre end formidabelt samarbejde med PersonalePolitikken. Camilla Rimmer har ydet en optimal service og i den grad hjulpet foreningen til at få styr på både APV'er, personalehåndbog og ansættelseskontrakter. En uvurderlig hjælp i en mindre organisation som vores"

Signe Sehested Lund, Dyreværnet, 2013

"I've had the pleasure of working with Camilla on forming the basics of HR matters from scratch in Comtech. Camilla is fast, reliable and a positive acquaintance alle the way to delievery as promised. Looking forward to next time"

Karsten Schackinger-Solaas, Comtech, 2011

"Jeg har benyttet Camilla til flere personalerelaterede opgaver, og hun har sparet mig for en masse takket være hendes store viden om kontrakter, lovgivning m.m. Jeg vil helt klart anbefale Camilla og benytter hende gerne igen, når behovet opstår"

Marianne Lind-Winther, eBrand Services, 2011

"Camilla Rimmer er effektiv og leverer et flot resultat. Hun er behagelig at arbejde sammen med og giver god sparring. Jeg har været meget tilfreds med det arbejde hun har udført for Danske Fragtmænd A/S"

Charlotte Kruckow Velling, Danske Fragtmænd, 2011